Moje Biuro


Program „Moje Biuro Rachunkowe”, jest bardzo prostym w obsłudze, rozszerzeniem popularnego arkusza kalkulacyjnego Excel firmy Microsoft.

Korzystając z ogromnych możliwości środowiska Windows, pozwala on na komfortowa pracę w trybie WYSIWYG (to, co widzisz, otrzymasz na wydruku). Wszystkie ewidencje i zestawienia, są odpowiednio zaprojektowanymi arkuszami Excela. Dołączony program, polskie menu, okna dialogowe, pasek narzędzi na tyle ułatwiają obsługę arkuszy, że może z nich korzystać nawet początkujący użytkownik Windows i Excela.
Arkusze deklaracji (PIT-5, PIT-4, PIT 8A, PIT-8B, PIT-11, PIT-27, VAT-7) wypełniane w programie, a także Księga Przychodów, Rejestry VAT odpowiadają aktualnym wymogom przepisów podatkowych i mogą być, po wydrukowaniu, przesyłane do Urzędu Skarbowego.
Deklaracje ZUS (zgodne z wymogami reformy ubezpieczeń społecznych) można eksportować do Programu Płatnika.

Program służy wspomaganiu prowadzenia Biura Rachunkowego. Pozwala na prowadzenie do 200 Ksiąg, Rejestrów VAT oraz zestawień podatku dochodowego (deklaracji PIT-5) i VAT (deklaracji VAT-7).

Szczegółowe informacje, co do możliwości programu i wymagań sprzętowych, jak również wersję demo, odnajdą Państwo na stronie firmy Brit.

Firma NetRom oferuje Państwu sprzedaż programu „Moje Biuro”, jak również jego wdrożenie, szkolenie dla pracowników i serwis po sprzedaży. Kontakt.